110 |
Błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego (MAT – Manifold Air Temperature) |
115 |
Błąd sygnału z czujnika temperatury płynu chłodzącego (CTS – Coolant Temperature Sensor) |
120 |
Błąd czujnika położenia przepustnicy (TPS – Throttle Position Sensor) |
130 |
Nieprawidłowy sygnał z sondy lambda (czujnik tlenu) |
201 |
Błąd wtryskiwacza cylindra 1 |
202 |
Błąd wtryskiwacza cylindra 2 |
203 |
Błąd wtryskiwacza cylindra 3 |
320 |
Błąd sygnału z czujnika optycznego w aparacie zapłonowym (OPTO – optyczny czujnik położenia wału) |
330 |
Brak lub błędny sygnał z czujnika położenia aparatu zapłonowego |
340 |
Błąd cewki zaworu pochłaniacza par paliwa (EVAP – układ kontroli emisji par paliwa) |
400 |
Błąd czujnika prędkości pojazdu (VSS – Vehicle Speed Sensor) |
405 |
Problem z zaworem biegu jałowego (IACV – Idle Air Control Valve) |
500 |
Zbyt wysokie napięcie ładowania – możliwa usterka alternatora lub regulatora napięcia |
601 |
Błąd w sterowniku silnika (ECM – Engine Control Module) |
1100 |
Nieprawidłowa korekcja składu mieszanki paliwowo-powietrznej (A/F – Air/Fuel Ratio) |
1110 |
Błąd adaptacji korekcji A/F – problem z samouczeniem sterownika |
1500 |
Błąd termistora pochłaniacza par paliwa (czujnik temperatury w układzie EVAP) |
1510 |
Błąd przekaźnika głównego zasilania ECU |
1620 |
Błąd włącznika klimatyzacji (A/C) |
1630 |
Uszkodzenie niskiego biegu wentylatora chłodnicy podczas pracy na biegu jałowym |
1631 |
Uszkodzenie wysokiego biegu wentylatora chłodnicy podczas pracy na biegu jałowym |
325 |
Błąd czujnika spalania stukowego (Knock Sensor) |
4000 |
Błąd cewki zaworu EGR (Exhaust Gas Recirculation – recyrkulacja spalin) |
1600 |
Usterka immobilisera – brak komunikacji z ECU |
1601 |
Usterka immobilisera – błędna autoryzacja |
1602 |
Usterka immobilisera – brak odpowiedzi z transpondera kluczyka |