Poniższy przegląd kodów diagnostycznych (DTC) dotyczy pojazdów należących do grupy VAG, czyli Volkswagen, Audi, SEAT oraz Škoda.
Kody błędów zawarte w zestawieniu opierają się na standardzie VAG oraz ogólnych kodach SAE (OBD-II), dzięki czemu mogą być pomocne zarówno przy odczycie błędów za pomocą dedykowanego interfejsu VAG-COM/VCDS, jak i uniwersalnych czytników OBD-II.
Na końcu każdej pozycji może znaleźć się litera określająca zasady aktywacji kontrolki MIL (Malfunction Indicator Lamp):
Zasady włączania MIL:
- A = MIL zaistniały pierwszy raz
- B = MIL zaistniały drugi raz
- C = Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa
- D = Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej
DTC (VAG) | DTC (SAE) | Opis usterki (numer komponentu) | Zasada MIL |
---|---|---|---|
00000 | Nie rozpoznano DTC | ||
00257 | Zawór wejściowy ABS – lewy przód (N101) | ||
00258 | P0753 | Przełącznik Cewki 1 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89) | |
00259 | Zawór wejściowy ABS – prawy przód (N99) | ||
00260 | P0758 | Przełącznik cewki 2 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89) | |
00261 | Zawór wejściowy ABS – tył (N103) | ||
00262 | P0763 | Przełącznik cewki 3 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N90) | |
00263 | Transmisja 0107 – usterka mechaniczna / hydrauliczna | ||
00264 | P0748 | Przełącznik cewki 4 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N91) | |
00265 | Zawór wyjściowy ABS – lewy przód (N102) | ||
00266 | P0773 | Przełącznik cewki 5 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N92) | |
00267 | Zawór wyjściowy ABS – prawy przód (N100) | ||
00268 | P0748 | Przełącznik cewki 6 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N93) | |
00269 | Zawór wyjściowy ABS – tył (N104) | ||
00270 | P1778 | Przełącznik cewki 7 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94) | |
00271 | Zobacz książkę serwisową VW lub AUDI, grupa naprawcza 01 (w zależności od testowanego auta) | ||
00273 | Zawór wejściowy ABS – prawy tył (N133) | ||
00274 | Zawór wyjściowy ABS – lewy tył (N134) | ||
00275 | Zawór wyjściowy ABS – prawy tył (N135) | ||
00276 | Zawór wyjściowy ABS – prawy tył (N136) | ||
00277 | Zawór wyjściowy lub wejściowy ABS – lewy przód (N137) | ||
00278 | Zawór główny ABS – (N105) | ||
00279 | Zawór zamka różnicowego 1 (N125) | ||
00280 | Zawór zamka różnicowego 2 (N126) | ||
00281 | Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału (G68) | ||
00282 | Serwomotor pozycji przepustnicy – V60 | ||
00283 | P1711 | Sygnał prędkości kół ABS #1 (lewy przód), zakres / działanie – G47 | |
00284 | Zawór wejściowy lub wyjściowy ABS – prawy przód – N138 | ||
00285 | P1716 | Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód), zakres / działanie – G45 | |
00286 | Zawór wejściowy lub wyjściowy ABS – lewy przód – N139 | ||
00287 | P1721 | Sygnał prędkości kół ABS #3 (prawy tył), zakres / działanie – G44 | |
00289 | Zawór wejściowy lub wyjściowy ABS – prawy tył – N140 | ||
00290 | P1726 | Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył), zakres / działanie – G46 | |
00291 | Przełącznik alarmowy ciśnienia / poziomu płynu (F116 / F117) | ||
00292 | Poziom ciśnienia hydraulicznego zasilania energetycznego | ||
00293 | P0705 | Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125) | |
00294 | Przełącznik transmisji ciśnienia L (F174) | ||
00295 | Przełącznik transmisji ciśnienia 2 (F175) | ||
00296 | P1704 | Przełącznik redukcji biegu – skrót do uziemienia (F8) | |
00297 | P0715 | Obwód sensora wejścia / prędkości turbiny – usterka | |
00297 | P0721 | Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – głośny sygnał (G38) | |
00297 | P0722 | Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – brak sygnału | |
00297 | Transmisja czujnika prędkości pojazdu (G38) | ||
00298 | Przełącznik tylnego mechanizmu różnicowego – E121 | ||
00299 | Przełącznik transmisji – Przełącznik zakresu programu – krótkie spięcie – E122 | ||
00300 | P0712 | Czujnik obwodu niskiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93) | |
00300 | P0713 | Czujnik obwodu wysokiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93) | |
00301 | Pompa strumienia powrotnego ABS (V39) | ||
00302 | Zwolnienie zaworu cewki ABS (J106) | ||
00303 | Przełącznik selekcji funkcji komputera pokładowego (E91) | ||
00305 | Sygnał wskaźnika zużycia paliwa | ||
00306 | Wtórny wlot powietrza – bank cylindra 1 | ||
00307 | Wtórny wlot powietrza – bank cylindra 2 | ||
00309 | Pompa miernicza płynu czyszczącego (V135) | ||
00310 | Czujniki temperatury konwertera katalitycznego (G20) | ||
00312 | Temperaturowe czujniki kontrolne konwertera katalitycznego (G132) | ||
00313 | Trzyfazowy konwerter katalityczny – sygnał usterki | ||
00314 | EGR dwufazowego zaworu (N161) | ||
00447 | Silnik ABS-ASR – połączenia elektryczne 2 | ||
00501 | Czujnik pozycji głównej klapy silnika – G92 | ||
00512 | P0341 | Czujnik krzywki – sygnał błędu | B |
00512 | Czujnik pozycji krzywki – nie istnieje na liście referencyjnej | ||
00513 | P0506 | Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski | B |
00513 | P0507 | Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki | B |
00513 | Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki | ||
00514 | P0336 | Czujnik pozycji wału korbowego – sygnał usterkowy – G4 | A |
00515 | P0340 | Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu Halla) – brak sygnału (G40); sprawdź CPM, jeśli OK – wymień dystrybutor | B |
00515 | Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu Halla) – skrót do B+ (G40); sprawdź CPM, jeśli OK – wymień dystrybutor | B | |
00516 | Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik (F60) | ||
00517 | Czujnik pozycji przepustnicy – otwarty przełącznik (F81) | ||
00518 | P0121 | Czujnik pozycji przepustnicy – sygnał poza zakresem (G69); sprawdź również zasilanie ECM | |
00519 | P0106 | Czujnik MAP – sygnał poza zakresem (G71) | B |
00519 | P0107 | Czujnik MAP – niskie napięcie (G71) | A |
00519 | P0108 | Czujnik MAP – wysokie napięcie (G71) | A |
00520 | Czujnik przepływu masy powietrza – G19/G70 | ||
00521 | Potencjometr wyrównania paliwa – G74 | ||
00522 | Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika – G62 | ||
00523 | P0112 | Czujnik IAT – wysoka temperatura, niski sygnał (G42) | A |
00523 | P0113 | Czujnik IAT – niska temperatura, wysoki sygnał (G42) | A |
00524 | Czujnik spalania stukowego 1 – G61 | ||
00525 | P0131 | Czujnik tlenu (O2) – niskie napięcie (G39) | B |
00526 | Przełącznik świateł hamulców – niewłaściwy sygnał (f) | ||
00527 | Czujnik temperatury powietrza wejściowego – G72 | ||
00528 | Czujnik ciśnienia barometrycznego – F96 | ||
00529 | P0725 | Obwód wejściowy prędkości silnika (czujnik RPM) – usterka. Zobacz też straty zasilania ECM | |
00529 | P0727 | Obwód wejściowy prędkości silnika (czujnik RPM) – brak sygnału | |
00530 | Czujnik pozycji przepustnicy – G88 | ||
00531 | Napięcie od czujnika masy przepływu powietrza | ||
00532 | P1746 | Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) – usterka, słaba bateria lub złe uziemienie | |
00532 | P1750 | Napięcie (B+) | |
00533 | Regulacja kontroli jałowego powietrza | ||
00534 | Czujnik temperatury oleju | ||
00535 | Czujnik pierwszego uderzenia | ||
00536 | Czujnik drugiego uderzenia | ||
00537 | Kontrola czujnika tlenu | ||
00538 | Napięcie referencyjne | ||
00539 | Czujnik temperatury paliwa – G81 | ||
00540 | Czujnik uderzenia 2 – G66 | ||
00541 | Czujnik zakresu suwaka – G99 | ||
00542 | Czujnik uniesienia igły – G80 | ||
00543 | P0726 | Obwód wejściowy prędkości silnika – górny limit RPM przekroczony | |
00544 | Maksymalny ładunek ciśnienia powietrza przekroczony | ||
00545 | P1780 | Nieczytelna interwencja w silnik. Zobacz też straty zasilania ECM | |
00545 | P1781 | Interwencja w silnik. Zobacz też straty zasilania ECM | |
00545 | P1782 | Interwencja w silnik. Zobacz też straty zasilania ECM | |
00546 | Usterka na linii przesyłu danych | ||
00547 | Przełącznik kontroli ciśnienia ABS – F137 | ||
00548 | P0560 | Usterka napięcia systemu | |
00549 | Sygnał zużycia paliwa | ||
00549 | P1771 | Sygnał ładunku – brak sygnału RPM | |
00549 | P1772 | Sygnał ładunku – brak sygnału RPM | |
00550 | Kontrola startu wtrysku | ||
00551 | Nadmierna temperatura konwertera katalitycznego | ||
00552 | Czujnik poziomu przepływu powietrza (czujnik pozycji) – G19 | ||
00553 | Czujnik masy przepływu powietrza – G70 | ||
00554 | Czujnik tlenu 2 – kontrola | ||
00555 | Obwód grzewczy – czujnik tlenu 2 – G108 | ||
00558 | Kontrola limitu dodawania mieszanki – niska pozycja | ||
00559 | Kontrola limitu dodawania mieszanki – wysoka pozycja | ||
00560 | Przełącznik czujnika temperatury EGR – niska lub nieprawidłowa wartość | ||
00561 | Kontrola dodawania mieszanki | ||
00575 | Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej | ||
00577 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 1 | ||
00578 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 2 | ||
00579 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 3 | ||
00580 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 4 | ||
00581 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 5 | ||
00582 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 6 | ||
00583 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 7 | ||
00584 | Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 8 | ||
00585 | Czujnik temperatury EGR – G98 | ||
00586 | Kontrola systemu EGR | ||
00587 | Kontrola dodawania mieszanki – złe uziemienie ECU, przeciek powietrza, przeciekający wtryskiwacz | ||
00588 | Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95 | ||
00589 | Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N131 | ||
00590 | Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N132 | ||
00591 | Przełącznik napięcia pasów bezpieczeństwa – E24 | ||
00592 | Przełącznik napięcia wytapiania siedzeń – E25 | ||
00593 | Przełącznik wykrywania siedzenia – strona pasażera – F151 | ||
00594 | Obwód uruchamiania poduszki powietrznej | ||
00595 | Dane z wypadku zachowane | ||
00596 | Wtryskiwacz lub kable cewki trans. – zwarcie | ||
00597 | P1728 | Ruchome sygnały prędkości kół ABS – zakres / działanie | |
00598 | Usterka hydrauliczna / mechaniczna | ||
00599 | Możliwość – przełącznik ciśnienia światła hamulca | ||
00600 | Czujnik pozycji regulatora temperatury klapy motoru – G92 | ||
00602 | Nożno–ścienny odmrażacz – czujnik pozycji klapy motoru – G114 | ||
00603 | Klapa motoru nożno–ściennego odmrażacza – V85 | ||
00604 | Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113 | ||
00605 | Zawór klapy dwufazowej recyrkulacji świeżego powietrza – N63 | ||
00606 | Zawór dwufazowy chłodziwa silnika – N147 | ||
00607 | Wyświetlacz temperatury powietrza na zewnątrz – G106 | ||
00608 | Czujnik ładunku – G119 | ||
00609 | Wyjście zapłonu 1 | ||
00610 | Wyjście zapłonu 2 | ||
00611 | Wyjście zapłonu 3 | ||
00612 | Wyjście zapłonu 4 | ||
00613 | Wyjście zapłonu 5 | ||
00614 | Wyjście zapłonu 6 | ||
00615 | Wyjście zapłonu 7 | ||
00616 | Wyjście zapłonu 8 | ||
00617 | Czujnik opóźnienia poduszki powietrznej – lewy – G104 | ||
00618 | Czujnik opóźnienia poduszki powietrznej – prawy – G105 | ||
00619 | Linia czujnika zasilania – lewa | ||
00620 | Linia czujnika zasilania – prawa | ||
00621 | Zawór redukcji ciśnienia – N155 | ||
00622 | Odciąganie wody z filtra paliwa | ||
00623 | Połączenie elektryczne transmisji / ABS | ||
00624 | Włączenie kompresora A/C | ||
00625 | Sygnał prędkości pojazdu | ||
00626 | Światło indykatora świecy żarowej – 29 | ||
00627 | Czujnik poziomu wody – G120 | ||
00628 | Kontrola różna bieżąca | ||
00629 | Zawór otworu wentylacyjnego próżni – hamulec – F47 | ||
00630 | A/C włączone | ||
00633 | Okablowanie do zapłonu / czujnik opóźnienia | ||
00634 | Opór – N159 | ||
00635 | Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym | ||
00636 | Czujnik przyspieszenia – prawy przód – G121 | ||
00637 | Czujnik przyspieszenia – lewy przód – G122 | ||
00638 | P1766 | Sygnał kąta przepustnicy – zobacz też straty zasilania ECM | |
00638 | P1767 | Sygnał kąta przepustnicy – zobacz też straty zasilania ECM | |
00638 | Połączenie elektryczne silnik / transmisja 2. Zobacz też straty zasilania ECM | ||
00639 | Czujnik opóźnienia – G123 | ||
00640 | Obwód grzewczy czujnika tlenu – J278 | ||
00641 | ATF – temperatura za wysoka | ||
00642 | Zawór przełączania EDL – prawy przód – N166 | ||
00643 | Zawór wyjściowy EDL – prawy przód – N167 | ||
00644 | Zawór wyłączenia EDL – lewy przód – N168 | ||
00645 | Zawór wyjściowy EDL – lewy przód – N169 | ||
00646 | Motor ABS-ASR – połączenia elektryczne 1 | ||
00648 | Obwód grzewczy czujnika tlenu – za konwerterem katalitycznym | ||
00649 | Zawór wejściowy / wyjściowy ABS – tył – N160 | ||
00650 | Przełącznik zaworu otworu wentylacyjnego próżni sprzęgła – F36 | ||
00651 | Okablowanie zapłonu | ||
00652 | P0730 | Kontrola zakresu transmisji – niewłaściwy poziom biegu | |
00652 | P0731 | Kontrola zakresu transmisji – bieg #1 – niewłaściwy poziom | |
00652 | P0732 | Kontrola zakresu transmisji – bieg #2 – niewłaściwy poziom | |
00652 | P0733 | Kontrola zakresu transmisji – bieg #3 – niewłaściwy poziom | |
00652 | P0734 | Kontrola zakresu transmisji – bieg #4 – niewłaściwy poziom | |
00653 | Dźwignia selektora automatycznej transmisji | ||
00654 | Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa – N153 | ||
00655 | Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa – N154 | ||
00656 | Zapłon wykrycia poduszki powietrznej siedzenia – G128 | ||
00657 | Motor dostosowawczy głównego zaworu wentylacyjnego – V102 | ||
00658 | Moduł operacyjny | ||
00659 | Autotest | ||
00660 | Przełącznik uderzenia / Czujnik pozycji przepustnicy | ||
00661 | Wyświetlacz temperatury | ||
00662 | Tachometr – G5 | ||
00663 | Prędkościomierz – G21 | ||
00664 | Pomiar paliwa | ||
00665 | Lampka ostrzegająca o zapięciu pasów bezp. – K19 | ||
00666 | Sygnał | ||
00667 | Sygnał temperatury otoczenia | ||
00668 | Napięcie baterii (terminal 30) | ||
00669 | MIL zaistniały drugi raz – K97 | B | |
00670 | Czujnik pozycji przepustnicy – G127 | ||
00671 | Przełącznik Cruise Control – E45 – niezdefiniowana pozycja przełącznika | ||
00672 | Pompa hydrauliczna ABS z seryjnym oporem | ||
00673 | Wciśnięty pedał hamulca | ||
00674 | Hamulec zwolniony | ||
00675 | IV-lewy przód: OV OV – koło zablokowane | ||
00676 | IV-lewy przód: B+ OV – koło zablokowane | ||
00677 | IV-lewy przód: B+ OV – koło wolne | ||
00678 | IV-lewy przód: B+ OV – koło wolne | ||
00679 | Obwód ogrzewania czujnika tlenu przed konwerterem katalitycznym | ||
00680 | IV-prawy przód: OV OV – koło zablokowane | ||
00681 | IV-prawy przód: B+ OV – koło zablokowane | ||
00682 | IV-prawy przód: B+ OV – koło wolne | ||
00683 | IV-prawy przód: B+ OV – koło wolne | ||
00684 | Obwód ogrzewania czujnika tlenu za konwerterem katalitycznym | ||
00685 | IV-lewy tył: OV OV – koło zablokowane | ||
00686 | IV-lewy tył: B+ OV – koło zablokowane | ||
00687 | IV-lewy tył: B+ OV – koło wolne | ||
00688 | IV-lewy tył: B+ OV – koło wolne | ||
00689 | Powietrze zewnętrzne w systemie poboru powietrza | ||
00690 | IV-prawy tył: OV OV – koło zablokowane | ||
00691 | IV-prawy tył: B+ OV – koło zablokowane | ||
00692 | IV-prawy tył: B+ OV – koło wolne | ||
00693 | IV-prawy tył: B+ OV – koło wolne | ||
00694 | Przełącznik oświetlenia instrumentów | ||
00695 | Pompa hydrauliczna (B+) – lewy przód / prawy przód – koło zablokowane | ||
00696 | Zawór redukcji ciśnienia ABS – N170 | ||
00697 | Zawór redukcji ciśnienia ABS – N171 | ||
00698 | Moduł kontrolny zwiększył obecną konsumpcję | ||
00699 | Czujnik tlenu 1 – za konwerterem katalitycznym – G130 | ||
00700 | Czujnik tlenu 2 – za konwerterem katalitycznym – G131 | ||
00701 | Test przegrzania ECT | ||
00702 | Elastyczny czujnik paliwa – G133 | ||
00703 | TPS/CTP – przełącznik rozpoznania CTP | ||
00705 | Wirnik chłodziwa włączony | ||
00709 | Czujnik światła słonecznego 2 – G134 | ||
00710 | Motor klapy odmrażacza – V107 | ||
00711 | Motor klapy gniazda lewej stopy – V108 | ||
00712 | Motor klapy gniazda prawej stopy – V109 | ||
00713 | Motor lewo-środkowego otworu wentylacyjnego – 110 | ||
00714 | Motor prawo-środkowego otworu wentylacyjnego – 111 | ||
00715 | Motor klapy gniazda tylnej stopy – V112 | ||
00716 | Motor klapy recyrkulacji – V113 | ||
00717 | Motor klapy EVAP – V114 | ||
00718 | Przełącznik górnego lewego otworu wentylacyjnego – F179 | ||
00719 | Przełącznik górnego prawego otworu wentylacyjnego – F180 | ||
00720 | Przełącznik dolnego lewego otworu wentylacyjnego – F181 | ||
00721 | Przełącznik dolnego prawego otworu wentylacyjnego – F182 | ||
00722 | Przełącznik lewego środkowego otworu wentylacyjnego – F183 | ||
00723 | Przełącznik prawego środkowego otworu wentylacyjnego – F184 | ||
00724 | Przełącznik otworu wentylacyjnego lewo centralnej stopy – F185 | ||
00725 | Przełącznik otworu wentylacyjnego prawo centralnej stopy – F186 | ||
00726 | Przełącznik otworu wentylacyjnego lewo centralnej stopy – F187 | ||
00727 | Motor klapy odmrażacza – czujnik pozycji – G135 | ||
00728 | Lewo centralny motor otworu wentylacyjnego – czujnik pozycji – G136 | ||
00729 | Lewo centralny motor otworu wentylacyjnego – czujnik pozycji – G137 | ||
00730 | Centralny motor otworu wentylacyjnego – czujnik pozycji – G138 | ||
00731 | Motor klapy gniazda lewej stopy – czujnik pozycji – G139 | ||
00732 | Motor klapy gniazda prawej stopy – czujnik pozycji – G140 | ||
00733 | Motor lewego otworu wentylacyjnego gniazda tylnej stopy – czujnik pozycji – G141 | ||
00734 | Czujnik pozycji centralnego otworu wentylacyjnego – G142 | ||
00735 | Czujnik pozycji klapy recyrkulacji – G143. *Jeśli ten kod pojawia się w starym modelu VR6 (AAA), wróć do kodu #01247 | ||
00736 | Motor klapy EVAP – czujnik pozycji – G144 | ||
00737 | Zawór regulujący ogrzewanie – lewy – N175 | ||
00738 | Zawór regulujący ogrzewanie – prawy – N176 | ||
00739 | Pompa chłodziwa – V50 | ||
00740 | Czujnik CKP cylindra 1 – G145 | ||
00741 | Monitoring statusu pozycji pedału hamulca | ||
00742 | System wentylacji baterii | ||
00743 | Czujnik wentylacji baterii – G146 | ||
00744 | Regulacja temperatury baterii | ||
00745 | Monitoring statusu izolacji | ||
00746 | Usterka baterii | ||
00747 | Czujnik temperatury baterii – przedni – G52 | ||
00748 | Czujnik temperatury baterii – tylny – G53 | ||
00749 | Klapa wentylacyjna | ||
00750 | Obwód lampek kontrolnych | ||
00751 | Indykator pojemności baterii | ||
00752 | Ogrzewanie baterii i nawiewu | ||
00753 | Elektryczne połączenie – czujnik prędkości kół | ||
00754 | Lampka ostrzegawcza ECT | ||
00755 | Lampka ostrzegawcza ciśnienia oleju w silniku – K3 | ||
00756 | Czujnik temperatury lewego otworu wentylacyjnego – G150 | ||
00757 | Czujnik temperatury lewego otworu wentylacyjnego – G151 | ||
00758 | System poboru wtórnego powietrza | ||
00759 | Regulator temperatury lewego otworu wentylacyjnego – G155 | ||
00760 | Regulator temperatury prawego otworu wentylacyjnego – G156 | ||
00761 | DTC zachowany w jednostce kontrolnej | ||
00762 | Wtryskiwacz(e) paliwa – N181 | ||
00763 | Czujnik ciśnienia gazu po stronie kierowcy – G147 | ||
00764 | Czujnik ciśnienia gazu po stronie pasażera – G148 | ||
00765 | Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka) – G149 | ||
00766 | Czujnik temperatury przedniego otworu wentylacyjnego – G12 | ||
00767 | Czujnik temperatury tylnego aparatu wyparnego – G153 | ||
00768 | Czujnik temperatury rdzenia tylnego ogrzewania – G154 | ||
00769 | Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G82 | ||
00770 | Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G83 | ||
00771 | Czujnik poziomu paliwa – G | ||
00772 | Przełącznik ciśnienia oleju – F22 | ||
00773 | Czujnik ciśnienia oleju – G10 | ||
00774 | Czujnik poziomu kontroli systemu – lewy tył – G76 | ||
00775 | Czujnik poziomu kontroli systemu – prawy tył – G77 | ||
00776 | Czujnik poziomu kontroli systemu – lewy przód – G78 | ||
00777 | Czujnik pozycji przepustnicy – G79 | ||
00778 | Czujnik kąta sterowania – G85 | ||
00779 | Czujnik temperatury zewnętrznej – G17 | ||
00780 | Czujnik ruchu w pionie – G90 | ||
00781 | Motor pozycjonujący – lewy przód – V76 | ||
00782 | Motor pozycjonujący – prawy przód – V77 | ||
00783 | Motor pozycjonujący – lewy tył – V78 | ||
00784 | Motor pozycjonujący – prawy tył – V79 | ||
00785 | Czujnik temperatury – panel instrumentacyjny – G56 | ||
00786 | Czujnik temperatury – w nagłówkach – G86 | ||
00787 | Czujnik temperatury poboru świeżego powietrza – G89 | ||
00788 | – | ||
00789 | Przełącznik zapasowy – F41 | ||
00790 | Klapa recyrkulowanego / świeżego powietrza | ||
00791 | Przełącznik temperatury aparatu wyparnego klimatyzatora – G33 | ||
00792 | Przełącznik ciśnienia klimatyzatora – F29 | ||
00793 | Czujnik pozycji pedału hamulca – G100 | ||
00794 | Czujnik pompy hydraulicznej – G101 | ||
00795 | Czujnik przyspieszenia pionowego tylnej osi – G102 | ||
00796 | Nawiew do czujnika temperatury – V42 | ||
00797 | Czujnik światła słonecznego – G107 | ||
00798 | Test segmentowy | ||
00799 | Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G110 | ||
00800 | Czujnik temperatury powietrza otaczającego – nawiew świeżego powietrza – G109 | ||
00801 | Przełącznik wysokiego ciśnienia chłodzącego A/C – F11b | ||
00802 | Przełącznik niskiego ciśnienia chłodzącego A/C – F73 | ||
00803 | Czujnik ruchu sprężyny śrubowej – prawy przód – G118 | ||
00804 | Czujnik ruchu sprężyny śrubowej – lewy przód – G115 | ||
00805 | Zawór rozpórki zawieszenia – lewy przód – N148 | ||
00806 | Zawór rozpórki zawieszenia – prawy przód – N149 | ||
00807 | Zawór rozpórki zawieszenia – lewy tył – N150 | ||
00808 | Zawór rozpórki zawieszenia – prawy tył – N151 | ||
00811 | System niegotowy do aktywacji | ||
00824 | Lampka indykatora kontroli trakcji – K86 | ||
01016 | Zawór spustowy gazu z zawieszenia – N106 | ||
01017 | Kompresor systemowy gazu z zawieszenia – V65 | ||
01018 | Wiatrak chłodzący – V7 | ||
01019 | Zwolnienie / przerwana transmisja | ||
01020 | Pompka wody – V36 | ||
01021 | Lampka indykatora zamka mechanizmu różnicowego – K81 | ||
01022 | Światło wewnętrzne – aktywowana kombinacja | ||
01023 | Dźwięk ostrzegawczy – H3 | ||
01025 | Lampka indykatora usterki | ||
01027 | Wiatrak ciepłego powietrza z tyłu – V47 | ||
01028 | Obwód wiatraka – J323 / Wiatrak tylnego aparatu wyparnego – V20 | ||
01029 | Obwód A/C – J32 | ||
01039 | Czujnik ECT – G2 | ||
01040 | Połączenie elektryczne ABS / transmisja 2 | ||
01041 | System kontroli trakcji – funkcja nieczytelna | ||
01044 | P1749 | Moduł kontroli transmisji – niewłaściwie zakodowany | |
01045 | Przełącznik Tiptronic – F189 | ||
01046 | – | ||
01047 | Lampka ostrzegawcza hamulca i parkowania – Kt | ||
01048 | Lampka ostrzegawcza Diesel electronic – K104 | ||
01049 | Napięcie zasilania (terminal 50) | ||
01050 | Monitoring statusu świecy żarowej | ||
01051 | Motor pozycjonujący MC paliwa – V117 | ||
01052 | Czujnik pozycji przepustnicy – G157 | ||
01053 | Zawór startu wtrysku – N182 | ||
01054 | Obwód zasilania (terminal 30) – J317 | ||
01055 | Czujnik startu wtrysku – G158 | ||
01057 | Funkcja – stałe ładowanie – napięcie | ||
01058 | Funkcja – stałe ładowanie – bieżące | ||
01059 | Czujnik pozycji rotora – G159 | ||
01060 | Czujnik niskiej temperatury zapłonu – G160 | ||
01061 | Czujnik wysokiej temperatury zapłonu – G161 | ||
01070 | Obwód startera – J53 | ||
01071 | Czujnik pozycji pedału sprzęgła – G162 | ||
01072 | Pozycja sprzęgła zawór próżniowy – N183 | ||
01073 | System ciśnienia sprzęgła | ||
01074 | Pozycja sprzęgła – zawór wentylacyjny | ||
01075 | Obwód pompy próżniowej – J320 | ||
01076 | Obwód pompy hydraulicznej sprzęgła – J319 | ||
01077 | Przełącznik próżniowy boostera hamulca – F190 | ||
01078 | Przełącznik selektora biegów TR – F191 | ||
01079 | Obwód sterujący mocy – J320 | ||
01080 | Przełącznik ciśnienia mocy – F192 | ||
01081 | Zawór przełącznika pierwszorzędności – N185 | ||
01082 | Lampka ostrzegawcza niskiego poziomu paliwa – K105 | ||
01083 | Niski poziom płynu do spryskiwaczy – indykator lub czujnik – K106 | ||
01084 | 32°F (0°C) – lampka ostrzegawcza temperatury mrożenia – K107 | ||
01085 | 30°F (−1°C) – lampka ostrzegawcza temperatury – K108 | ||
01086 | Prędkościomierz – czujnik prędkości pojazdu – G22 | ||
01087 | Podstawowe ustawienia nie zaistniały | ||
01088 | Kontrola dodawania mieszanki 2 | ||
01089 | Przełącznik pozycji podniesionego łuku napinającego – P204 | ||
01090 | Przełącznik pozycji obniżonego łuku napinającego – P203 | ||
01091 | Przełącznik pozycji zamkniętego dachu – F202 | ||
01092 | Przełącznik pozycji otwartego dachu – F171 | ||
01093 | Przełącznik pozycji otwarcia pokrywy kabiny – F201 | ||
01094 | Lewy przełącznik pokrywy kabiny 3 – F195 | ||
01095 | Odblokowany lewy przełącznik pokrywy kabiny 2 – F197 | ||
01096 | Zablokowany lewy przełącznik pokrywy kabiny 1 – F199 | ||
01097 | Przełącznik zamka przedniego dla dachu – F172 | ||
01098 | Przełącznik zamkniętej pozycji … – F206 | ||
01099 | Przełącznik bagażnika (zamknięty) | ||
01100 | Przełącznik bagażnika (otwarty – odblokowany) | ||
01101 | Przełącznik pozycji otwartej zapadki dachu – F025 | ||
01102 | Przełącznik prawy pokrywy kabiny 3 – F196 | ||
01103 | Przełącznik prawy odblokowany pokrywy kabiny 2 – F198 | ||
01104 | Przełącznik prawy pokrywy kabiny 1 – F200 | ||
01105 | Zawór cewki 8 – N186 | ||
01106 | Obwód zasilania otwierania okna – J291 | ||
01107 | Lampka indykatora zablokowania dachu – K98 | ||
01108 | Obwód zasilania zamykania okna – J292 | ||
01109 | Obwód pompy hydraulicznej dachu – J321 | ||
01110 | Cewka odblokowania dachu – N187 | ||
01111 | Motor 1 zamka bagażnika | ||
01112 | Zasilanie motoru 1 i 2 | ||
01113 | Motor 2 zamka bagażnika | ||
01114 | Przełącznik światła ostrzegawczego hamulca parkingowego – F9 | ||
01115 | Wyłącznie 3 bity miejsca | ||
01116 | Motor odblokowania dachu | ||
01117 | Sygnał ładowania generatora terminala DF | ||
01118 | Obwód grzania pierwotnego silnika | ||
01119 | Sygnał pozycji transmisji – zasięgu biegów | ||
01120 | Dostosowanie wału rozrządczego 1 | ||
01121 | Dostosowanie wału rozrządczego 2 | ||
01122 | Czujnik pozycji wału rozrządczego 2 – G163 | ||
01123 | Usterka spustowania | ||
01124 | Monitoring statusu czasu ładowania | ||
01125 | Zmiana poboru ładowania | ||
01126 | Sygnał prędkości silnika | ||
01127 | Lampa indykatora rezerwy paliwa | ||
01128 | System antykradzieżowy – czujnik immobilizera – D2 | ||
01129 | Terminal S – H15 | ||
01130 | ABS – sygnał z poza zakresu tolerancji | ||
01131 | Aktywacja migania świateł | ||
01132 | Czujnik przedni podczerwony – G166 | ||
01133 | Czujnik tylny podczerwony – G167 | ||
01134 | Dźwięk alarmu – 12 | ||
01135 | Czujnik ruchu wewnątrz pojazdu | ||
01136 | Przerywnik startu silnika | ||
01137 | Przełącznik kontaktowy centralnego zamka | ||
01138 | Zamek centralny – odblokowanie drzwi kierowcy | ||
01139 | Zamek centralny – odblokowanie drzwi pasażera | ||
01140 | Zamek centralny – odblokowanie pokrywy | ||
01141 | Motor przełącznika zwolnienia pokrywy | ||
01142 | Zamek centralny – motor odblokowujący | ||
01143 | Zamek centralny – motor otwierający | ||
01144 | Zamek centralny – motor otwierający | ||
01145 | Zamek centralny – motor otwierający | ||
01146 | Zamek centralny – motor zamykający | ||
01147 | Zamek centralny – motor zwolnienia pokrywy – V120 | ||
01148 | Drzwi bezpieczeństwa – aktywacja | ||
01149 | Drzwi bezpieczeństwa – dezaktywacja | ||
01150 | Wyświetlacz analogowy | ||
01151 | Przełącznik bezpieczeństwa silnika Diesla – F207 | ||
01152 | Przełącznik monitoringu biegów TR – F209 | ||
01153 | Przełącznik E (Economy) – E163 | ||
01154 | Przełącznik ciśnienia systemu sprzęgła – F210 | ||
01155 | Mechanika sprzęgła | ||
01156 | Przełącznik rozpoznania biegów TR – F208 | ||
01157 | Zasilanie dźwięku alarmu | ||
01158 | Zasilanie sygnału obrotu | ||
01159 | Okablowanie bezpieczeństwa | ||
01160 | Obwód wtyku gniazda chłodziwa – J325 | ||
01165 | Moduł kontroli stanu przepustnicy – J338 | ||
01166 | Sygnał momentu obrotowego silnika | ||
01167 | Zatrzymanie otwarcia przepustnicy – zawór zatrzymania przepustnicy – N194 | ||
01168 | Zawór zwiększenia jałowego Rpm – N177 | ||
01169 | Przełącznik kontaktu drzwi – strona kierowcy – F2 | ||
01170 | Czujnik stałości wtrysku paliwa – G175 | ||
01172 | Czujnik temperatury ogrzewania siedzeń – strona kierowcy – G59 | ||
01173 | Motor dostosowania podłużnicy – strona kierowcy – V28 | ||
01174 | Dostosowanie wysokości siedzenia – strona kierowcy – V38 | ||
01175 | Dostosowanie podgrzewanego siedzenia – strona kierowcy – E94 | ||
01176 | Usterka kluczowa | ||
01177 | Jednostka kontrolna silnika | ||
01179 | Niewłaściwe wprowadzenie klucza | ||
01180 | Silnik / A/C – połączenie elektryczne | ||
01181 | Inicjowanie – tylko dwa klucze naciśnięte | ||
01182 | Adaptacja wysokości | ||
01183 | Lampka ostrzegawcza konwertera katalitycznego – K72 | ||
01184 | Czujnik temperatury na zewnątrz – G174 | ||
01185 | Nadmuch świeżego powietrza – tył – V80 | ||
01186 | Serwomotor dystrybucji powietrza z tyłu – V36 | ||
01187 | Serwomotor klapy temperatury – tył – V137 | ||
01188 | Cewka modułu kontrolnego – połączenie elektryczne | ||
01190 | Motor modułu kontrolnego – połączenie elektryczne | ||
01192 | Sprzęgło konwertera świec | ||
01193 | Niskie wyjście ogrzewania – J359 | ||
01194 | Wysokie wyjście ogrzewania – J360 | ||
01196 | Szyna transmisji / silnika | ||
01197 | Szyna transmisji / silnika – przewód A | ||
01198 | Szyna transmisji / silnika – przewód B | ||
01199 | Połączenie elektryczne ABS / silnik | ||
01200 | Zasilanie zaworów ABS | ||
01201 | Zasilanie pompy ABS | ||
01202 | Kabel diagnostyczny | ||
01208 | Zmiany w zapisywaniu danych – VIN | ||
01235 | Wlot powietrza wtórnego – zawór cewki – N12 | ||
01236 | Cewka zamka – N110 | ||
01237 | Zawór odcięcia paliwa – N109 | ||
01238 | Kontrola czasu zapłonu | ||
01239 | Zawór wentylacyjny pozycji przepustnicy – N97 | ||
01240 | Zawór oddychający pozycji przepustnicy – N117 | ||
01241 | Zawór kanistra cewki odpowietrzającej EVAP – N115 | ||
01242 | Ostatni etap w jednostce kontrolnej | ||
01243 | Cewka zmiany przewodu rurowego | ||
01244 | Moduł kontroli czujnika ogrzewania tlenu – J208 | ||
01245 | Regulator ciśnienia mech. różnicowego – N73 | ||
01246 | Obwód przyjmowania paliwa (wczesnego) – J81 | ||
01247 | Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 | ||
01248 | Dwufazowa cewka – uzupełnienie otwartej przepustnicy – N54 | ||
01249 | P0201 | Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 | D |
01250 | P0202 | Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 | D |
01251 | P0203 | Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 | D |
01252 | P0204 | Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 | D |
01253 | P0205 | Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83 | D |
01254 | P0206 | Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84 | D |
01255 | P0207 | Cylinder 7 – usterka wtrysku – N85 | D |
01256 | P0208 | Cylinder 8 – usterka wtrysku – N86 | D |
01257 | Zawór kontroli jałowego powietrza – N71 | ||
01258 | Pozycjoner klapy powietrza – V63 | ||
01259 | Obwód pompy paliwa – J17 | ||
01260 | Zawór odcięcia spowolnienia paliwa – N55 | ||
01261 | Zawór częstotliwości czujnika tlenu – N7 | ||
01262 | Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 | ||
01263 | Wtryskiwacz zimnego startu – N17 | ||
01264 | Obwód pompy wtrysku powietrza wtórnego – J299 | ||
01265 | Zawór cewki regulatora próżniowego EGR – N18 | ||
01266 | |||
01267 | Jednostka kontrolna czasu automatycznego żarzenia – J179 | ||
01268 | Dostosowanie ilości – N146 | ||
01269 | Zawór startu wtrysku – N108 | ||
01270 | Sprzęgło kompresora A/C – N25 | ||
01271 | Motor klapy regulatora temperatury – V68 | ||
01272 | Motor klapy głównej powietrza – V70 | ||
01273 | Nawiew świeżego powietrza – V2 | ||
01274 | Motor klapy nawiewy powietrza – V71 | ||
01275 | Obwód cewki | ||
01276 | Pompa hydrauliczna ABS – V64 | ||
01277 | Obwód pompy hydraulicznej ABS – J185 | ||
01278 | Obwód elektronicznego zamka mechanizmu różnicowego | ||
16486 | P0102 | Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście | A |
16487 | P0103 | Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) | A |
16496 | P0112 | Czujnik IAT – Temp. wysoka – obwód niski – G42 | A |
16497 | P0113 | Czujnik IAT – Temp. niska – obwód wysoki – G42 | A |
16500 | P0116 | Obwód temperatury chłodziwa silnika – problem zakresu / działania | A |
16501 | P0117 | Obwód temperatury chłodziwa silnika – niskie wejście (wysoka temp.) | A |
16502 | P0118 | Obwód temperatury chłodziwa silnika – wysokie wejście (niska temp.) | A |
16504 | P0120 | Czujnik A pozycji przepustnicy – usterka obwodu | A |
16505 | P0121 | Czujnik A pozycji przepustnicy – obwód – problem w działaniu – poza zasięgiem | A |
16506 | P0122 | Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – niskie napięcie wejściowe | A |
16507 | P0123 | Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – wysokie napięcie wejściowe | A |
16509 | P0125 | System chłodzenia – temperatura za niska do rozpoczęcia procesu – G62 | B |
16514 | P0130 | Obwód czujnika O2 – usterka (bank 1 czujnik 1) | A |
16515 | P0131 | Obwód czujnika O2 – niskie napięcie (bank 1 czujnik 1) | B |
16516 | P0132 | Obwód czujnika O2 – wysokie napięcie (bank 1 czujnik 1) | A |
16517 | P0133 | Obwód czujnika O2 – powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 1) | B |
16518 | P0134 | Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) | A |
16519 | P0135 | Obwód ogrzewania czujnika O2 – usterka (bank 1 czujnik 1) | A |
16520 | P0136 | O2 obwód czujnika – usterka (bank 1 sensor 2) | A |
16521 | P0137 | O2 obwód czujnika – niskie napięcie (bank 1 sensor 2) | B |
16522 | P0138 | O2 obwód czujnika – wysokie napięcie (bank 1 sensor 2) | A |
16524 | P0140 | O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 1 sensor 2) | B |
16525 | P0141 | O2 obwód ogrzewania czujnika – usterka (bank 1 sensor 2) | A |
16534 | P0150 | O2 obwód czujnika – usterka (bank 2 czujnik 1) | A |
16536 | P0152 | O2 obwód czujnika – wysokie napięcie (bank 2 czujnik 1) | A |
16537 | P0153 | O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 2 czujnik 1) | |
16538 | P0154 | O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1) | A |
16539 | P0155 | O2 obwód ogrzewania czujnika – usterka (bank 2 czujnik 1) | A |
16540 | P0156 | O2 obwód czujnika – usterka (bank 2 czujnik 2) | A |
16542 | P0158 | O2 obwód czujnika – wysokie napięcie (bank 2 czujnik 2) | A |
16543 | P0159 | O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 2 czujnik 2) | |
16544 | P0160 | O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 2) | A |
16545 | P0161 | O2 obwód ogrzewania czujnika – usterka (bank 2 czujnik 2) | A |
16554 | P0170 | Wyważenie paliwa – usterka (bank 1) | A |
16555 | P0171 | Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) | B |
16556 | P0172 | Wyważenie paliwa – system wzmocniony (bank 1) | B |
16557 | P0173 | Wyważenie paliwa – usterka (bank 2) | B |
16558 | P0174 | Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 2) | B |
16559 | P0175 | Wyważenie paliwa – system wzmocniony (bank 2) | B |
16684 | P0300 | Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder | B |
16685 | P0301 | Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16686 | P0302 | Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16687 | P0303 | Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16688 | P0304 | Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16889 | P0305 | Cylinder #5 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16890 | P0306 | Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16891 | P0307 | Cylinder #7 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16892 | P0308 | Cylinder #8 – wykryto przerwę zapłonu | A lub B / miganie |
16706 | P0322 | Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji – brak sygnału | A lub B / miganie |
16711 | P0327 | Czujnik uderzeniowy #1 – niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor) | A |
16716 | P0332 | Obwód czujnika uderzeniowego #2 – niskie wejście (bank 2) | A |
16721 | P0337 | Obwód czujnika pozycji wału korbowego – niskie wejście | A |
16725 | P0341 | Obwód czujnika pozycji wału rozrządczego – poza zakresem/działanie | A |
16784 | P0400 | Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – usterka przepływu | B |
16785 | P0401 | Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – niewystarczający przepływ | B |
16786 | P0402 | Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – nadmierny przepływ | B |
16795 | P0411 | System wprowadzania wtórnego powietrza (B2) – niewłaściwy przepływ | B |
16806 | P0422 | Wydajność głównego katalizatora – poniżej progu (bank 1) | B |
16816 | P0432 | Wydajność głównego katalizatora – poniżej progu (bank 2) | B |
16824 | P0440 | System kontroli emisji wydechu (EVAP) – usterka odpowietrzania | B |
16825 | P0441 | System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania | A |
16826 | P0442 | System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (mały) | B |
16836 | P0452 | System kontroli emisji wydechu (EVAP) – czujnik ciśnienia – niskie wejście | B |
16837 | P0453 | System kontroli emisji wydechu (EVAP) – czujnik ciśnienia – wysokie wejście | |
16839 | P0455 | System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (duży) | |
16845 | P0461 | Obwód czujnika poziomu paliwa – zakres / działanie | B |
16885 | P0501 | Czujnik prędkości pojazdu – zakres / działanie | A |
16890 | P0506 | Moduł kontroli jałowej – RPM niższe niż spodziewane | A |
16891 | P0507 | Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane | A |
16894 | P0510 | Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik | B |
16989 | P0605 | Moduł kontroli wewnętrznej – pamięć odczytowa (EPROM) – błąd | B |
17090 | P0706 | Obwód czujnika zasięgu transmisji – zakres / działanie | A |
17091 | P0707 | Obwód czujnika zakresu transmisji – niskie wejście | D |
17509 | P1101 | Obwód czujnika O2 (B1-S1) – napięcie za niskie / przeciek powietrza | D |
17510 | P1102 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) – skrót do B+ | A |
17511 | P1103 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) – wyjście za niskie | A |
17512 | P1104 | Obwód czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie / przeciek powietrza | A |
17513 | P1105 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+ | A |
17514 | P1106 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza | A |
17515 | P1107 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S1) – skrót do B+ | A |
17516 | P1108 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S1) – wyjście za niskie | A |
17517 | P1109 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza | A |
17518 | P1110 | Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S2) – skrót do B+ | A |
17535 | P1127 | Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 1) | A |
17536 | P1128 | Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1) | B |
17609 | P1201 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – usterka elektryczna | B |
17610 | P1202 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – usterka elektryczna | A |
17611 | P1203 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – usterka elektryczna | A |
17612 | P1204 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – usterka elektryczna | A |
17613 | P1205 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – usterka elektryczna | A |
17614 | P1206 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – usterka elektryczna | A |
17615 | P1207 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – usterka elektryczna | A |
17616 | P1208 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – usterka elektryczna | A |
17621 | P1213 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – skrót do B+ | A |
17622 | P1214 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – skrót do B+ | A |
17623 | P1215 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – skrót do B+ | A |
17624 | P1216 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – skrót do B+ | A |
17625 | P1217 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – skrót do B+ | A |
17626 | P1218 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – skrót do B+ | A |
17627 | P1219 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – skrót do B+ | A |
17628 | P1220 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – skrót do B+ | A |
17633 | P1225 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – skrót do uziemienia | A |
17634 | P1226 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – skrót do uziemienia | A |
17635 | P1227 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – skrót do uziemienia | A |
17636 | P1228 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – skrót do uziemienia | A |
17637 | P1229 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – skrót do uziemienia | A |
17638 | P1230 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – skrót do uziemienia | A |
17639 | P1231 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – skrót do uziemienia | A |
17640 | P1232 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – skrót do uziemienia | A |
17645 | P1237 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty | A |
17646 | P1238 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – obwód otwarty | A |
17647 | P1239 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – obwód otwarty | A |
17648 | P1240 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – obwód otwarty | A |
17649 | P1241 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – obwód otwarty | A |
17650 | P1242 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – obwód otwarty | A |
17651 | P1243 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – obwód otwarty | A |
17652 | P1244 | Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – obwód otwarty | A |
17656 | P1250 | Poziom paliwa za niski | A |
17733 | P1325 | Cylinder #1 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17734 | P1326 | Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17735 | P1327 | Cylinder #3 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17736 | P1328 | Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17737 | P1329 | Cylinder #5 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17738 | P1330 | Cylinder #6 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17739 | P1331 | Cylinder #7 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17740 | P1332 | Cylinder #8 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty | D |
17747 | P1339 | Na przemian połączone czujniki pozycji wału korbowego / prędkości silnika | D |
17748 | P1340 | Czujniki pozycji wału rozrządczego / korbowego (B2) – poza sekwencją | A |
17749 | P1341 | Poziom #1 wyjścia zapłonu – skrót do uziemienia | A |
17751 | P1343 | Poziom #2 wyjścia zapłonu – skrót do uziemienia | A |
17753 | P1345 | Poziom #3 wyjścia zapłonu – skrót do uziemienia | A |
17799 | P1391 | Czujnik pozycji wału rozrządczego (B2) – skrót do uziemienia | A |
17800 | P1392 | Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji – otwarte (B2) – skrót do B+ | A |
17801 | P1393 | Poziom #1 wyjścia cewki zapłonowej – usterka elektryczna | A |
17802 | P1394 | Poziom #2 wyjścia cewki zapłonowej – usterka elektryczna | A |
17803 | P1395 | Poziom #3 wyjścia cewki zapłonowej – usterka elektryczna | A |
17804 | P1396 | Czujnik prędkości silnika – brakujący ząb | A |
17808 | P1400 | Obwód zaworu EGR – usterka elektryczna | A |
17809 | P1401 | Obwód zaworu EGR – poziom mocy, skrót do uziemienia | A |
17810 | P1402 | Obwód zaworu EGR – skrót do B+ | A |
17815 | P1407 | Czujnik temperatury EGR – sygnał za słaby | A |
17816 | P1408 | Czujnik temperatury EGR – sygnał za mocny | B |
17817 | P1409 | Zawór wentylacji zbiornika – usterka elektryczna | B |
17818 | P1410 | Zawór wentylacji zbiornika – skrót do B+ | A |
17819 | P1411 | System wtrysku wtórnego powietrza (B2) – przepływ ograniczony | A |
17822 | P1414 | System wtrysku wtórnego powietrza (B2) – wykryto przeciek | B |
17826 | P1418 | Czujnik poziomu paliwa – sygnał za mocny | B |
17828 | P1420 | Moduł kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) – usterka elektryczna | |
17829 | P1421 | Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) – skrót do uziemienia | A |
17830 | P1422 | Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) – skrót do B+ | A |
17831 | P1423 | System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – przepływ za słaby | A |
17832 | P1424 | System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – wykryto przeciek | B |
17833 | P1425 | Zawór wentylacji zbiornika – skrót do uziemienia | A |
17834 | P1426 | Zawór wentylacji zbiornika – obwód otwarty | A |
17842 | P1434 | Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – skrót do B+ | A |
17844 | P1436 | Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – usterka elektryczna | A |
17848 | P1440 | Obwód zaworu EGR – stan mocy otwarty | A |
17858 | P1450 | Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego wtórnego powietrza – skrót do B+ | A |
17859 | P1451 | Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – skrót do uziemienia | A |
17860 | P1452 | Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – obwód otwarty | A |
17878 | P1470 | Obwód L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – usterka | A |
17879 | P1471 | Obwód L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – skrót do B+ | A |
17883 | P1475 | L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – usterka sygnału, obwód otwarty | A |
17884 | P1476 | L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – usterka – niewystarczająca próżnia | A |
17908 | P1500 | Obwód zwolnienia pompy paliwa – usterka elektryczna | A |
17910 | P1502 | Obwód zwolnienia pompy paliwa – skrót do B+ | A |
17912 | P1504 | System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie | A |
17913 | P1505 | CPT przełącznik nie zamyka – otwarty obwód | A |
17914 | P1506 | CPT przełącznik nie otwiera – skrót do uziemienia | A |
17917 | P1509 | Obwód IAT – usterka elektryczna | A |
17918 | P1510 | Obwód IAT – skrót do B+ | A |
17919 | P1511 | Obwód zaworu wymiany przewodu poboru – usterka elektryczna | A |
17920 | P1512 | Obwód zaworu wymiany przewodu poboru – skrót do B+ | D |
17951 | P1543 | Potencjometr aktualizacji przepustnicy – sygnał za niski | D |
17952 | P1544 | Potencjometr aktualizacji przepustnicy – sygnał za wysoki | A |
17988 | P1580 | Usterka aktuatora przepustnicy (b1) – może być spowodowana słabą baterią jeżeli występuje razem z 16487 (P0103) | A |
17990 | P1582 | Jałowa adaptacja zakończona | B |
18008 | P1600 | Terminal 15 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie | B |
18010 | P1602 | Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie | D |
18014 | P1606 | Specjalny moment obrotowy silnika ABS-SG dla trudnych odcinków | A |
18019 | P1611 | Obwód informowania MIL / moduł transmisji kontroli – skrót do uziemienia | D |
18020 | P1612 | ECM – niewłaściwie zakodowane | A |
18021 | P1613 | Obwód informowania MIL – obwód otwarty lub skrót do B+ | A |
65535 | P0603 | Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub brak zapisanych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) | A |
65535 | – | Brak zapisanych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) | A |
65535 | – | Błąd jednostki kontrolnej – w którymś systemie | A |
– | P0217 | Lampka temperatury – silnik przegrzany | A |
– | P0218 | Lampka temperatury – nadmierna temperatura | D |
– | P0326 | Czujnik spalania stukowego – stałe uderzenia | D |
– | P0351 | Obwód zapłonu – usterka cylindra 1 | D |
– | P0352 | Obwód zapłonu – usterka cylindra 2 | D |
– | P0420 | Katalizator – niska wydajność (Bank 1) | D |
– | P0443 | Układ EVAP – usterka zaworu odpowietrzania | A |
– | P0500 | Czujnik prędkości pojazdu (VSS) – brak sygnału | D |
– | P0560 | Napięcie zasilania systemu – poza zakresem | A |
– | P0561 | Napięcie systemowe – niestabilne | D |
– | P0562 | Napięcie zasilania – zbyt niskie | D |
– | P0563 | Napięcie zasilania – zbyt wysokie | D |
– | P0565 | Tempomat – usterka obwodu | D |
– | P0571 | Przełącznik hamulca – usterka obwodu | D |
– | P0572 | Przełącznik hamulca – niskie napięcie | D |
– | P0573 | Przełącznik hamulca – wysokie napięcie | D |
– | P0600 | PCM – brak transmisji danych przez magistralę | D |
– | P0601 | EPROM PCM – usterka pamięci | A |
– | P0602 | PCM – błędny program | A |
– | P0604 | RAM PCM – usterka | A |
– | P0606 | Procesor PCM – usterka | A |
– | P1782 | Interwencja zapłonu w połączeniu elektrycznym silnik / transmisja. Zobacz też straty zasilania ECM | A |
Opis złącza OBD2
Nr PIN | Opis |
---|---|
1 | OEM |
2 | Szyna + linia, SAE J1850 |
3 | OEM |
4 | Uziemienie, podwozie |
5 | Uziemienie, sygnał |
6 | OEM |
7 | Linia K, ISO 9141 |
8 | OEM |
9 | OEM |
10 | Szyna + linia, SAE J1850 |
11 | OEM |
12 | OEM |
13 | OEM |
14 | OEM |
15 | Linia L, ISO 9141 |
16 | Pozytywnie, bateria pojazdu |