UKŁAD ZAPŁONU MOTRONIK |
13 |
Sonda lambda – brak sygnału o zmiennym napięciu |
14 |
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – za niskie napięcie |
15 |
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – za wysokie napięcie |
48 |
Za niskie napięcie zasilania |
49 |
Za wysokie napięcie zasilania |
65 |
Potencjometr biegu jałowego – za niskie napięcie |
66 |
Potencjometr biegu jałowego – za wysokie napięcie |
73 |
Przepływomierz powietrza – za niskie napięcie |
74 |
Przepływomierz powietrza – za wysokie napięcie |
75 |
Przełącznik biegów – za niskie napięcie |
UKŁAD ML4.1 do VIII 1989 |
35 |
Regulator biegu jałowego – brak lub niewłaściwa regulacja prędkości obrotowej |
44 |
Sonda lambda – sygnał mieszanki zbyt ubogiej |
45 |
Sonda lambda – sygnał mieszanki zbyt bogatej |
46 |
Czujnik temperatury oleju – napięcie za niskie |
47 |
Czujnik temperatury oleju – napięcie za wysokie |
51 |
Pamięć sterownika – uszkodzenie PROM |
67 |
Czujnik położenia przepustnicy – stycznik biegu jałowego nie otwiera się |
69 |
Czujnik temperatury powietrza – napięcie za niskie |
71 |
Czujnik temperatury powietrza – napięcie za wysokie |
72 |
Czujnik położenia przepustnicy – stycznik pełnego obciążenia nie otwiera się |
UKŁAD M1.5 od IX1989 |
16 |
Czujnik spalania stukowego – brak zmian napięcia |
18 |
Czujnik spalania stukowego – brak sygnału do oceny |
19 |
Czujnik indukcyjny – niewłaściwy sygnał prędkości obrotowej |
21 |
Czujnik położenia przepustnicy – za wysokie napięcie |
22 |
Czujnik położenia przepustnicy – za niskie napięcie |
25 |
Wtryskiwacze 1 i 2 – za wysokie napięcie |
26 |
Wtryskiwacze 3 i 4 – za wysokie napięcie |
31 |
Czujnik indukcyjny – brak sygnału prędkości obrotowej |
38 |
Sonda lambda – za wysokie napięcie regulacji |
39 |
Sonda lambda – za niskie napięcie regulacji |
52 |
Wyjście lampki kontrolnej silnika – za wysokie napięcie |
53 |
Wyjście przekaźnika pompy – za niskie napięcie |
54 |
Wyjście przekaźnika pompy – za wysokie napięcie |
55 |
Uszkodzone urządzenie sterujące |
56 |
Regulacja biegu jałowego – wyjście za wysokie napięcie |
57 |
Regulacja biegu jałowego – wyjście za niskie napięcie |
61 |
Odpowietrzanie zbiornika – wyjście za niskie napięcie |
62 |
Odpowietrzanie zbiornika – wyjście za wysokie napięcie |
81 |
Wtryskiwacze 1 i 2 – za niskie napięcie |
82 |
Wtryskiwacze 3 i 4 – za niskie napięcie |
93 |
Czujnik HALLA – za niskie napięcie |
94 |
Czujnik HALLA – za wysokie napięcie |